czwartek, 14 października 2010

Włączają mi się tu jakieś procesy na komputerze a może i przez to jakieś i myślowe ;) Pomyślałam, że można by pisać coś o fitness bo jak chcesz się zapisać na aerobic albo joge to musisz się dać najpierw zważyć i zmierzyć, pomiar odpowiedni wykonać jakby się startowało w Top Model. Ja pewnie w mniemaniu tamtych mierzących bym się nie zakwalifikowała, ale jak wciele w życie turbo spalanie kalorii i 6 minutowy bonus trening ekspresowy to może i owszem hahaha. Dlaczego kobiety się decydują na takie traktowanie. AAAA już wiem zostają zmuszane i to..... też przez inne kobiety. Trzeba się lansować, bo jak tu przyjść do klubu, bez karnetu open i nowego dresiku co miesiąc innego, a ja nawet adidasów nie mam. Dlatego zostaje mi aerobic osiedlowy i triki modowe dla tych, które sie nie odchudzają. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz